2007年11月2日星期五

又有隻平價貨

唸下乜價買

1. 下半年業績會新增地產收入, 有幾會倍增, 甚至成為內房股

2. 老牌會計師做數. 安永會計

3. 非執行董, 張化橋先生

4. 聯營公司有貢獻, 甚至上市tim., 投行已為未上市的聯營公司注資>10億

5. PE 只有5倍, 無吹水利潤

9 則留言:

tee 說...

暫時在250 d 之下, 不過 $2 樓下都唔貴.

i agree mostly on ur views , so不要作賤自己, 再留下款 "A 貨 "價值人" ! 個D人只識 distort data, 取笑 buffet, tony, lam sir, etc, 根本當價值係假值.

匿名 說...

你講邊隻ah??
有好野可以介紹比我ma??
my e-mail: wendyandfork@yahoo.com.hk

Benathk 說...

比 d 誠意等我知你係乜水?

Unknown 說...

我都想知係咩股~~
我留名~~

Dragon~~

匿名 說...

head off.: 26/f?

jenny

tee 說...

大家估下先好玩, $2 樓下, 1XX , 够啦瓜?

willie

Benathk 說...

bingo
華南城

Unknown 說...

besides你講既point之外可唔可以講佢引起你興趣原因呀>?
我都仲係唔係好知佢有咩hot issue 可以令個股價起飛.
無人識佢買佢,而家個trend仲drop緊~~
可唔可以介紹一下呀?

dragon~~

Benathk 說...

我係從生活中發現華南城,

好似我
99年買聯想#902, 返廣州見PC好貴, (gain >3倍),
05年買其士, 見到starbuck 好正, 香港有 Pacific Coffee(gain >3倍)

搭西鐵, 每10分鐘就有大約15sec華南城廣告 , 上google/ baidu search 下華南城係做乜??

answer, 佢本身唔係工業股, 無生產能力
正確係一座商城+交易平台+物流業.. 係產業鍊中不會因工資.油價.貨幣etc 影響業績,
同利豐,思捷性質一樣

華南城好成功地在廣東珠三角成立橋楚地位. 下一部會向東北和廣西發展新物流城,

物流業上市pe 15-20倍, 所以當華南城~2009 年上市, 126達成可以話水漲船高

另外, 126係大陸d 地產項目都值唔少錢

conclude 126 係 undervalue